Lugn sista dag på ön...

 Tjo!
 
 Sen jag kom ut till ön har jag haft turen att få en ganska bra sömn även om det ibland varit svårt att somna. Men natten till idag har varit fruktansvärt jobbig. Benen värkte och kroppen skakade/darrade, vilket gjorde det svårt att slappna av ordentligt. Men till slut lyckades jag hitta en bra sovställning för att kunna få lite sömn innan jag återigen vakna till.
 
Då sömnen blev ganska kass inatt kommer dagen få bli extremt lugn med mycket vila. Så idag får jag nog låta bli att gå ut i trädgården om jag ska orka se "Masked singer" ikväll tillsammans med mamma. Jag vill ju inte missa sista kvällen med päronen innan vi ska åka hem till stan igen. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Jobbigt att du inte kunde sova ordentligt. Hoppas du kunde hålla dig vaken över Masked singer. Det var ganska bra tycker jag. :)

Svar: Aa senaste 2 nätterna har varit katastrof, men fick ju se en fin soluppgång i morse när jag hade svårt att somna om. Och det är inte ofta jag hinner upp till dem, så det var ju lite speciellt. Ja älskar Masked singer, så mysigt men också otroligt rolig program som ger en skratt.
kramiz<3

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-03-26 @ 11:11:34
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0