Nervös start på veckan...

Tjo!
 
Efter en fantastisk helg hos mina föräldrar är det nu återigen dags att återgå till vardagen. Så redan i eftermiddag har jag möte inbokat som jag har varit och är extremt nervös inför. Men det kommer nog gå bra även om jag mest troligen lär krascha totalt efteråt, så kommande dagarna kommer få bli väldigt lugna.
 
Senare i veckan behöver jag dock försöka kika in på vårdcentralen för att lämna in massa lappar. Jag är dock inte super pepp på det med tanke på allt strul dem ställt till med senaste veckorna. Tar emot att ens kliva in där eller ens ha kontakt med dem just nu. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Hoppas att mötet gått bra och att du inte kraschat alltför mycket efteråt. Och att veckan blir bra för dig. :)

Svar: Fick ett vårdsamtal som gav mig panikångest strax innan mötet igår, så var nästan så jag ställde in mitt planerade möte med kommunen, men kom iväg i sista stund och det mötet gick jätte bra. Men känner mig väldigt ledsen och uppgiven av vårdsamtalet jag fick igår.
Hoppas du har en så fin start på veckan det bara går. många kramar<3
♥JèÑnIèY♥

2022-03-07 @ 21:46:55
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0