Såklart det skall strula igen...

Tjo!
 
Det är fredag och som för det flesta betyder det fredagsmys och så även för mig även om det är oklart vad kroppen orkar med sen ikväll, men jag hoppas i alla fall orkar se något roligt på tv. Jag känner mig fortfarande ganska mossigt i huvudet och det blev inte lättare efter vårdsamtal som gjorde mig så less för ett par dagar sen.
 
När man tror att allt kommer ordna sig trots tidpressen kommer nästan alltid något hinder på vägen och såklart blev det så även denna gång. Hur det nu ens fick ske med tanke på att dem redan sabbat tidsplanen genom att missa sätta upp mig på väntelistan i December för att det inte skulle bli sent ute. Men, men jag har gjort mitt i alla fall. kramiz<3
 
 
"Ju fler kockar, desto sämre soppa" 
I det här fallet blev det verkligen så.
Varför blanda in en person som tror sig veta bättre
men som har nollkoll och som blandar ihop saker
vilket förstör mer än det hjälper. 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0