Startar veckan tidigt....

Godmorgon!
 
 En ny vecka är här och jag startar upp den super tidigt på morgonen då jag har några vårdbesök att klara av nu fram till lunch. Jag är inte super peppad på att gå ut såhär tidigt och särskilt inte när jag mår illa, känns liksom som någon vänt upp och ner på magen typ. Men det ska i alla fall bli skönt att få vårdbesöken gjorda innan övistelsen även om jag kommer få ta ett vårdsamtal där ute redan imorgon. Sen ska jag bara njuta av lugnet där ute och kanske fota lite vårtecken om kroppen orkar det. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Hoppas vårdbesöken går bra för dig! Vet hur mycket energi sånt kan ta.

Svar: Jodå alla vårdbesöken gick förvånansvärt bra men vart helt slut efteråt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-03-21 @ 14:03:05
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0