Vad det går fort nu...

Goddag!
 
Det känns lite galet att det redan är dags att starta upp en ny vecka, det känns som det gjordes senast igår typ. Veckorna går så fort nu att man knappt hinner uppfatta vilken vecka man är inne i. Denna veckan kommer bli någorlunda lugn som det ser ut just nu. För telefonmötet jag skulle haft med vc på Fredag är framflyttat så det enda jag har på schemat denna veckan är jag ska iväg på fotvård på Onsdag. Men jag har förhoppningar om att kanske orka pyssla med något en stund denna veckan, men vad det blir får vi se. Nu ska jag vila en stund innan det är dags för kommande måltid. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Skönt med en lite lugnare vecka! Hoppas att du orkar med lite pysslande. Det brukar kunna vara bra för själen om inte annat. :)

Svar: Fick några lugna dagar innan det tillkom ett möte till idag som jag hade hoppats slippa. Men jag orkade sitta en liten stund med min Bullet journal igår samtidigt som jag lyssnade på en ljudbok. Ja det är de verkligen, när jag pysslar eller lägger pussel går jag in som i en bubbla.
Vill passa på att önska dig en trevlig helg.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-03-14 @ 21:02:08
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0