♥Veckans Stolthet/Glädje v.10♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och nu går det verkligen fort. Vilket är skönt för jag älskar ju våren och hur allt vaknar till liv igen efter vintern. Dock starta denna veckna med tårar och ren ilska över en person inom vården. Men jag lyckades hämta tillbaka min glädje från mitten av veckan och därmed känt mig super glad trots en hel del värk i kroppen nu mot slutet. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Mitt bokade möte i Måndags
gick bra.
 
Träffat lillasyster L en stund.
 
 Lyckades ringa rehab.
  
 Fått ännu en mysig helg hos mina
föräldrar.
 
Äntligen orkat äta middag på
balkongen i värmen.
 
 
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Fina saker du är glad över! :) Jag är glad och nöjd över att ha flyttat utan att krascha alltför mycket. Även om tröttheten är enorm nu så har jag inte totalkraschat (än) vilket känns som en stor vinst! :)

Svar: Åh vad skönt att flytten gått bra och att du inte krascha allt för mycket. Ja, att inte totalkrascha är verkligen en stor vinst. Det tar sån tid att återhämta sig om man gör det.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-03-14 @ 12:23:11
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0