♥Veckans Stolthet/Glädje v.11♥

Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta en vecka som varit en magisk på många sätt även om den också kantrats av ett par motgångar. Vecka startade i alla fall med att min älskade syster kom till mig för att spendera ett dygn tillsammans men som slutligen blev 2 dygn men det var så välbehövligt för oss båda. Vi hade så många stunder av skratt som vanligt och det peppade verkligen mig för resten av veckan. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Kom iväg till kyrkan en stund.
 
Fick besök av min stora syster.
 
 Haft god aptit och ätit massa gott.
  
 Kunnat sitta korta stunder på
balkongen.
 
♥ Mötet i Fredags gick över förväntan
 
  
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0