♥Veckans Stolthet/Glädje v.9♥

Hej på er!
 
 Ännu en vecka har lidit mot sitt slut och det är dags att sammanfatta fatta den. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva veckan mer än att den börja ju ganska bra och sen kom motgång efter motgång för att sen avslutas någorlunda trevligt nu under helgen. En blandning av allt helt enkelt. Men här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Måste även säga ett stort tack till mina förädrar som ryckt ut till mig när jag brutit ihop. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Kunnat njuta lite av solens varma strålar.
 
Träffat min brors pojkar.
 
 Vågat ringa en massa vårdsamtal.
  
 Fått en mysig helg hos mina föräldrar.
 
Testat en ny smak av näringsdrycken.
 
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Så fint att du kan hitta de fina sakerna trots en kämpig vecka. Hoppas du haft en trevlig och lugn helg. :)

Svar: Åh tack, ja en av de bästa helgerna på länge. Hoppas du också hade en fin helg.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-03-06 @ 18:43:24
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0