Dags att få granen på plats...

 Hej!
 
Då har man vaknat upp med en obehaglig känsla i halsen. Vet inte om det är den torra luften eller om det är någon form av infektion som är på ingång. Så det återstår väl att se hur det utvecklar sig de kommande dagarna. Men idag har jag i alla fall tänkt få upp julgranen och dess pynt.
 
Förra året fick jag upp granen så sent att jag knappt hann njuta av den innan den skulle ner igen, så i år vill jag ha den färdig till 1 december. Tänk så mysigt att kunna tända den tidigt på torsdag morgon när man ska se första avsnittet av årets julkalender och dricka varmchoklad. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0