Kroppen strejkar rejält...

 Hej!
 
Ännu en dag med svåra smärtor och med domningar i hela kroppen som inte tycks vilja klinga av. Men jag kämpar på så gott det går för att hålla ihop och klara det viktigaste. Turligt nog hade jag en matlåda i kylen som jag kunde äta till middag så behövde inte tänka på att laga mat utan bara värma upp den i mikron.
 
Jag tog även mod till mig förut att ringa och be om support så på Lördag får jag lite hjälp med en del tyngre sysslor som jag fått skjutit på ett tag men som behöver göras nu innan det ska ske en besiktning i lägenheten. Sen är planen att följa med mina päron hem till dem ett dygn eller två. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0