♥Veckans Stolthet/Glädje v.46♥

Hej på er!
 
Då har ännu en vecka flugit förbi och det är dags att sammanfatta den så gott det går. Denna vecka har verkligen varit en blandning av allt samtidigt som den varit ganska mysigt. För nu under slutet av veckan har jag fått vara där jag trivs som allra bäst och där min vilopuls är som lägst nämligen på ön. En välbehövlig paus från vårdbesök och annat kan man säga. Här kommer fem andra saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Första snön kom.
 
 Kom ut till ön ett par dagar.
 
♥ Ett bra vårdbesök.
 
 Fått känna solens strålar mot min kind.
 
 Haft väldigt bra aptit.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0