♥Veckans Stolthet/Glädje v.47♥

Hej på er!
 
Veckorna tycks bara springer iväg för idag är det redan första advent. Hela denna veckan har varit som en karusell så jag är rätt glad över att ha den överstökad nu och kan se framemot en ny fräsch vecka med start imorgon. Men även om veckan haft sina riktigt tuffa stunder så har jag ändå lyckats få ett par tillfällen av glädje och värme. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Börjat julpyntat lite smått.
 
 Varit hos min syster.
 
♥ Fått många stunder av skratt.
 
 Börjat se en riktigt bra
skräckkomedi-serie.
 
 Prioriterat mitt välmående.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0