Hösten är verkligen här nu!

Tjo!
 
Då hösten verkligen är här nu så tänkte jag att det kunde vara roligt med en liten höstlista. Som många vet är ju hösten inte min favorit årstid på grund av kylan, men det tar inte bort allt mysigt som tillhör hösten ändå. Berätta gärna här nedanför vad ni tycker är det bästa med hösten. Många kramar<3
 
 

1. Vad är det bästa med hösten? 

Svar: Att ligga nerbäddad under värmefilten och se någon mysig

film. Dessutom alla vackra färger som löven skiftar i.

 

 

2. Vad kommer du äta nu under hösten?

 Svar: Det kommer bli varm mat som gör att man håller sig varm ett tag, så gärna

gulaschsoppa eller någon god gryta.

 

 

3. Vad kommer du dricka under hösten?

 Svar: Det kommer nog bli mycket varmchoklad då jag inte är en te eller kaffeperson.

 

 

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?

 Svar: Mjuka plagg som träningsleggins och en långärmad t-shirt

och mystofflor såklart då fötterna är som is såhär års.

 

 

5. Vad gör du om dagarna egentligen?

 

Svar: Jag försöker ta dagarna som dem kommer beroende

på smärtgraden. Mest blir det filmmys och pyssel om jag inte vilar/sover.

 

 

6. Vad kommer du lyssna på?

 Svar: Det kommer nog bli en heldel ljudböcker & kanske en

och annan podd.

 

 

7. Vad tittar du på?

 Svar: Väldigt blandat men jag är just nu inne i en period där

jag älskar att kolla på olika djur & naturprogram.

 

 

8. Var har du för höstplaner?

 Svar: Hoppas orka pyssla eller lägga pussel då och då. I övrigt bara ta hand

om mig själv extra mycket då denna hösten lär bli tuff.

 

 

 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0