Ännu en miss...

Tjo!
 
När man inte trodde det kunde bli mer strul när det kom till vc så fick jag se igår att läkaren skickat min remiss till helt fel ställe än det som vi alla på stormötet i februari kom överens om. Så fick börja veckan igår med att återigen jaga vc för att reda ut det och personen jag ringde direkt till skulle genast lösa det så den hamnar där vi kom överens om. Det som förvåna mig mest var att jag inte bröt ihop ilska över misstaget utan istället fick jag världens skrattanfall åt eländet. Efter allt strul med provtagningen förra veckan så trodde man ju inte att de kunde bli mer fel men tydligen. Nu hoppas jag remissen kommer dit den ska så jag slipper mer strul längst med vägen. kramiz<3
 
Vädret igår var helt magiskt
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0