Ännu en vilodag efter lång natt....

Tjo!
 
 Inatt vakna upp med rejäla smärtor i kroppen och som tur hade jag någon som kunde hålla mig sällskap tills jag fått ned smärtorna såpass att jag kunde göra ett nytt försök att få lite sömn. Sov fortsatt oroligt resten av natten och nu under morgonen men smärtorna var i alla fall inte lika kraftiga att tårarna forsa ner för kinden. Däremot känner jag mig rätt sliten och som tur är det bara en vilodag för mig och stora tösen för att orka med besök under helgen. 
 
Smärtorna har ju verkligen ökat under de senaste dagarna och jag misstänker att det beror på att jag snart ska ha mensen igen. Det skulle även förklara varför min mage också har bråkat en del. Men jag hoppas dock att jag slipper få den nu under helgen när dem ska hålla på med ett stort arbete där det kan uppstå missfärgningar och dåligt tryck i kran. Men samtidigt skulle det inte förvåna mig om det är då mensen tänkt dyka upp. Den har ju en tendens till att alltid komma de gångar man absolut inte vill ha den. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0