♥Veckans Stolthet/Glädje v.14♥

Hej på er!
 
 Då har ännu en vecka lidit mot sitt slut och oj vilken magiska dagar jag haft. Det blev verkligen en revansch från de senaste veckorna. Först och främst har ju vädret bjudit på både värme och solsken, något som jag och min kropp gillar så mycket mer än kyla och snö. Sen var ju vistelsen på ön helt fantastisk och så efterlängtad också. Fick verkligen sånt inre lugn så fort vi kom ut dit i fredags. Här kommer ytterligare fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Haft en mysig påskhelg på ön.
 
Fått besök av ett syskonbarn.
 
 Ätit massa god mat.
 
Fått se ännu fler vårtecken.
 
 Känt mig väldigt tacksam och glad.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0