♥Veckans Stolthet/Glädje v.16♥

Hej på er!
 
Oj vilken jobbig vecka detta har varit så känns faktiskt ganka skönt att den är över nu. Veckan har varit väldigt intensiv då det varit mycket inplanerat och att det då dök upp en extra sak för att apoteket inte klarade lösa sina egna problem blev för mycket för mig. Jag har nu krachat rejält och mår allt annat än okej. Jag har bland annat fruktansvärda smärtor efter de långa resorna och ångesten bubblar i mig. Men trots allt kaos gällande Apoteket så har jag fått små fina stunder som jag lär bära med mig länge. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått se mitt stora hjärta Elwii konfirmera sig.
 
Vädret har varit helt magiskt fram till idag.
 
 Tog mod till mig att ringa ett plågsamt samtal.
 
Kommit ut i solen små stunder.
 
Haft riktigt bra aptit.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0