♥Veckans Stolthet/Glädje v.17♥

Hej på er!
 
Denna veckan har verkligen varit både bra och tuff på samma gång. Jag har ju haft rejält mycket ångest och oro under veckan som inte riktigt gjort att jag kunnat slappna av helt. Det har liksom legat där som ett tungt moln över mig hela tiden. Men förhoppningsvis kanske den tyngden släpper under kommande veckan eller jag hoppas det i alla fall. Men trots all ångest så har jag ändå fått ett par riktigt fina stunder som jag lär se tillbaka på med ett leende. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kommit igång med behandlingen igen
efter långt uppehåll.
 
Fick en magiskt helg ute på ön.
 
 Fikat med en kompis.
 
Äntligen fått en ny säng ute på ön.
 
Njutit av naturen så fort solen varit framme.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0