♥Årsresumé av 2023♥

Hej!
 
Mitt 2023 har som vanligt varit en berg och dalbana av känslor, men trots det har jag ändå fått en massa fina minnen jag lär bära med mig från detta år. Jag har under detta år fortsatt min resa efter IKBT och kämpar på med att bygga upp mig själv igen och framför allt har jag vågat ta mig an  situationer som forfarande kan trigga min PTSD. Men med rätt stöd har jag forstatt ta mig igenom saker som nästan känts omöjliga. Grymt stolt över mig själv!
 
Så hur har det gått med mina mål för året då? Nja inte så bra som jag hade hoppats kanske, men jag är inte besviken för detta år har gett mig så mycket annat fint ändå. Ett mål lyckades jag i alla fall boka av med bravur och det var att fortsätta stärka mitt självförtroende. Året har visserligen varit tufft när det kommer till kroppen men dagarna, månaderna och året flugit iväg. Jag kan typ inte ta in att imorgon är det redan år 2024. kramiz<3
 
 
 
Januari: Pusslade mitt 4000 bitars pussel.
 
 
Februari: Hade en mysig tripp till Skara domkyrka och bokäventyret
med 2 av syskonbarnen.
 
 
Mars: Virkade klart min barn halskrage.
 
 
April: Elwii hade sin Konfirmation.
 
 
Maj: De vackra bergskörsbärsträden blomma.
 
 
Juni: Fira midsommar på ön.
 
 
Juli: Blev en del härliga kvällsdopp.
 
 
Augusti: Årliga turen till Läckö slott.
 
 
September: Fick tre nya självlysnade pussel.
 
 
Oktober: Njöt av hösten ute på ön.
 
 
November: Blev en tripp till mitt älskade Gbg för att fixa
formgjutna öronproppar.
 
 
December: Firade en mysig och kravlös jul.
 
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0