Ännu en gång...

Tjo!
 
 Idag vakna jag upp rejält snurrig och med en konstig känsla i kroppen, så troligen har mitt blodtryck varit lågt idag igen. Men trots det har jag hållit modet uppe fram tills att vården ringde de samtal som skulle skett förra veckan. Dock blev det lite som jag hade på känn och ska jag vara helt ärligt brast det för mig för jag orkar inte mer! Jag ska återigen bollas vidare...
 
Jag är inte förvånad men otroligt trött på att behöva börja om med varje vårdkontakt för ni ska ju inte tro dem läser i journalen utan jag ska återberätta allt från början till slut varje gång. Som tur har min pappa fått ledigt för att vara med på mitt läkarbesök nästa vecka så han kan återberätta och jag lägga energi på andra delen av besöket. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0