Börjar få en gnutta hopp...

Hej!
 
Efter tisdags behandling började jag känna träningsvärken där nålarna suttit och ni må tro att jag blev glad för de är tecken på att behandlingen gör det den ska. Under första besöket kände jag knappt av nålarna alls inte ens när sjukgymnasten skruvade på dem. Så det går verkligen i rätt riktning än så länge.
 
Det är inte förrän nu jag vågar börja hoppas på att detta kanske ska ge någon förbättring när de kommer till spänningarna i axlar och nacke som plågat mig länge. Evigt tacksam för att sjukgymnasten gav mig möjlighet att prova även om de också varit väldigt tveksamma på om det ens skulle fungera. På tisdag är det dags för tredje besök. Kramiz❤
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0