Mina mål för 2023

Hej fina ni!
 
Hoppas ni hade en så bra nyårs-helg som det bara gick. Min nyårsafton var en av de bästa jag haft på många år och för en gång skull kändes det som tiden flög i väg fram till tolvslaget istället för att sista dagen av året kändes superlång.
 
Idag tänkte jag ta upp några av mina mål jag har för året och som jag hoppas kunna uppfylla. Men allt hänger såklart på om alla bitar faller på plats. Men jag är så redo för att ta mig an detta år. Kramiz<3
 
 
 Mina största mål i år kommer att vara: 
 
⭐️ Boka in minst 2st utflykter
jag drömmer om att få uppleva.
 
 
⭐️Testa en annan typ av massage.
 
 
⭐️Fortsätta stärka mitt självförtroende.
 
 
⭐️ Att meditera mer regelbundet.
 
 
 
Har ni några mål för året?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0