♥Veckans Stolthet/Glädje v.1♥ 2023

Hej på er!
 
Första hela veckan av detta nya år är nu avklarad och den har verkligen varit en blandning av bra och dåliga dagar. Vissa dagar har jag känt mig så otroligt frustrerad och ledsen medans andra dagar har verkligenfyllts med glädje och värme som nu under helgen när åkte jag, pappa och pojken ut till ön och bara njöt av lugnet. Den pausen var så välbehövlig för mitt inre. Jag hoppas på att få möjligheten att komma ut dit snart igen. Men här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Lagt ett klurigt pussel.
 
 Har satt upp mina mål för året.
 
♥ Vågat säga ifrån!
 
 Varit ute i friska luften och snön.
 
 Börjat kolla om alla avsnitten av
"Wednesday" igen.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0