♥Veckans Stolthet/Glädje v.2♥

Hej på er!
 
Vilken turbulent vecka det varit för mig! Jag påbörjade behandlingen i tisdags och det gick bra men sen kom onsdagen och då var det dags för ett läkarbesök som gick allt annat än bra. Det tog hårt på både knopp och kropp att bli så nedbruten som efter det vårdbesöket. Det tog ett par dagar att smälta allt men jag har haft super fint stöd så inte känt mig ensam i tankarna.
 
Nu under helgen har jag i alla fall haft väldigt harmoniska dagar hemma som fyllts med massor av vila och dam JVM i ishockey såklart. Ja, jag älskar kolla på ishockey när Sverige spelar och ikväll går finalen mot Kanada. Så spännande! Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Varit ärligt om hur jag mår på insidan.
 
 Ringt till min Dietist angående att
prova ut ny ND.
 
♥ Kommit ut en liten sväng medans det
varit uppehåll ute.
 
 Orkat ha hemmaspa en kväll.
 
 Vilat ofta och ätit ganska bra.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0