♥Veckans Stolthet/Glädje v.3♥

 Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka och denna veckan har varit ganska okej skulle jag säga. Jag har fått många fina stunder som jag kommer se tillbaka på med ett leende. Dock har jag såklart även haft stunder där jag mått allt annat än bra, men då har jag fått otroligt stöd av mina närmaste för att ta mig igenom det så gott det går. Men nu innan vi siktar på en ny fräsch vecka kommer här fem saker jag är extra stolt/glad över. Kramiz
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Träffat mina brorsöner.
 
Fått en mysig helg hos mina föräldrar.
 
♥ Börjat känna av behandlingen.
 
 Kommit ut i kalla men friska luften en
stund.
 
 Haft ganska bra aptit.
 
  
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0