♥Veckans Stolthet/Glädje v.4♥

 Hej på er!
 
Då var ännu en vecka slut och snart även första månaden för i år. Denna veckan har varit allt annat än lätt. Min kropp mår inget bra alls just nu och det har gjort att jag fått ställt in saker jag sett framemot men också fått be om extra hjälp för att klara de allra viktigaste i vardagen. Dessutom har jag ju under veckan provat ut nya nd något som inte gick som jag hade hoppats på, jag har dock inte gett upp helt vad de gäller dem utan i veckan som kommer ska jag testa frysa in dem som glass. Men jag kommer ändå behöva ringa dietisten för jag behöver ha nd som går att dricka som den är för att spara på krafterna. Veckan må ha varit en utmaning men trots det har jag ändå fått små guldkorn. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Invigt min balkong för i år.
 
Tredje behandlingen gick bra.
 
♥ Haft enormt stöd av mina nära och kära.
 
 Solen har varit framme då och då.
 
 kört Tens ett par kvällar i rad.
 
  
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0