♥Veckans Stolthet/Glädje v.52♥

Hej på er!
 
Sista veckan av 2022 och det är dags att sammanfatta veckan som gått. Jag tror knappast jag kunde fått ett bättre avslut. Jag har visserligen haft svåra smärtor under dagarna som gått men tack vare allt stöd av nära och kära har jag lyckats ta mig igenom även de svåra dagarna. Men mellan alla smärttoppar jag haft har jag även fått stunder av värme och glädje. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
  
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Orkat se en musikal film.
 
Blev en tur till berget.
 
♥ Ätit god mat.
 
 Tagit en fika med en kompis
hemma hos mig.
 
 Fick en helt magisk nyårsafton.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz//
Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0