Så kom beskedet till sist...

Hej!
 
Idag känner jag mig riktigt off och jag tror beskedet angåengde remissen till GBG till slut blev droppen för mig. Jag är inte välkommen dit heller och egentligen är jag inte förvånad men det gör mig ändå otroligt ledsen. Jag är så trött på att bollas runt och bli nekad om och om igen. Få se vad VC hittar på för idéer i höst eller snarare vad ******* kokar ihop för soppa härnäst. För inget av deras förslag har ju lett till något napp hittills och magkänslan säger att dem lär fortsätta bolla runt mig för dem inte vill ha ansvar för mig.
 
Tacksamt nog återstår det bara några få dagar nu innan jag åker till ön för en välbehövlig paus från allt strul med vården. Dock kommer nog de första dagarna där ute bara bestå av sträng vila. Men sen hoppas jag återfå lite energi till att orka pyssla eller komma ut om det inte regnar. Bara få ta dagarna lite som de kommer och njuta av naturen och lugnet efter en hektisk vår av mängder av vårdbesök. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0