♥Veckans Stolthet/Glädje v.27♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Veckan börjar ju sisådär för min del med både magsmärtor och yrsel men som tur blev det allt bättre ju längre in i veckan vi kom i alla fall när det kom till magen. Däremot har jag känt mig väldigt mör i kroppen efter flera dagar av regn även om vi nu under helgen fick njuta av värmen en stund innan regnvädret återvänder imorgon igen. Men trots att dagarna varit lite upp och ner så har jag fått ett par ritkigt fina stunder som jag lär bära med mig. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Vilat regelbundet under dagen.
 
 Syrran kom förbi en natt.
 
Fått träffa min farmor en stund.
 
Har varit vid gott mod trots allt
extra strul med kroppen.
 
Orkat ta ett kvällsdopp.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0