♥Veckans Stolthet/Glädje v.28♥

Hej på er!
 
 Så har ännu en vecka lidit mot sitt slut och denna veckan har varit både fin då TT varit uppe och vi hade det super mysigt men också extremt tuff då jag i mitten av veckan fick plötsliga magsmärtor som tillslut gjorde att det börja svartna för ögonen på mig då smärtan vart så kraftig. Detta gjorde att jag återigen fick vända mig till vården som är ett jävla skämt som vanligt. Läkaren kommentera min låga vikt som vanligt och rekommendera mig sen att leva på enbart vatten i två veckor trots att h*n inte kunde hitta orsaken till smärtan där och då?! Men nu lägger vi fokus på de fina med veckan såhär kommer fem saker jag är extra stolt/glad över I veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Solen har tittat fram nästan
en stund varje dag.
 
 Jag kom ut till ön efter mycket om
och men med kroppen.
 
Försökt prioritera min egna stund
på kvällen.
 
Jag har orkat lyssna på en
del trevliga poddar. 
 
Jag tog mod till mig att söka vård
själv trots rädsla.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0