En efterlängtad fikastund...

Tjo!
 
Under de senaste dagarna har mitt mående verkligen varierat från stund till stund känns det som. Igår hade jag en någorlunda bra dag i harmoni som avslutandes med en mysig fika i trädgården hemma hos min underbara mormor. En väldigt efterlängtad fika som jag fått ställa in ett par gånger under våren men nu blev den äntligen av. Hennes fika är ju bland de bästa som finns och dessutom har hon alltid hemmagjord saft till mig. Men nu går jag på helg och tar en paus från allt. Försöka återhämta mig och bara smälta allt som denna veckan gett så återkommer jag med en sammanfattning på söndag. kramiz<3
 
 Nästan hela min mormors trädgård är full av förgätmigej (Forget me not) som även blivit en symbol för sjukdomen ME. Det allra finaste är ändå att hon vägrar klippa gräset som är i närheten av blommorna. I hennes trädgård är alla blommor fredade hur långt än gräset blir runt om.
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0