Svajigt mående senaste dagarna...

Hej!
 
 Som många av er kanske märkt kom det inte upp något inlägg i tisdags. Detta beror på att jag var i så dålig skick den dagen att jag inte minns mycket av den mer än att älskade Elwii tog hand om mig och såg till att jag tog mig igenom dagen någorlunda. Tack och lov vände det till det bättre inom ett dygn även om jag fortfarande känner mig lite avdomnad i kroppen till och från. Men har i alla fall fått i mig bra med vätska och föda under dagarna som gått. För oj vilken värme vi haft nu, känns nästan lite konstigt att inte frysa hela tiden jag är ju så van vid att nästan alltid vara kall. Kramiz❤
 
Smärtorna har varit kaos....
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0