Vad jag har längtat efter ön...

Hej!
 
 Idag bar det äntligen ut till ön igen och denna gång har jag med mig två barn. Dock kommer det komma fler barn redan imorgon då min bror med familj kommer för att fira midsommar med oss. Vilket ska bli så mysigt och vädret ser ju ut att bli kanon dessutom. Så vi kommer nog förssöka ta vara på det vackra vädret till max om nu min kropp tillåter det annars får vi fixa en viloplats i skuggan till mig. Dagen idag har dessvärre varit en repris av tisdagen förra veckan när halsen/svalget bråkade igen, men jag hoppas sjöluften lär lindra torrheten i svalg/hals nu under helgen så jag får en paus från den plågan i alla fall. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0