♥Veckans Stolthet/Glädje v.22♥

Hej på er!
 
Denna veckan har verkligen varit en utmaning smärtmässigt men också en otroligt fin vecka då vädret varit helt magiskt och jag har haft stunder av ren lycka av att få vara ute i naturen om en så bara för en kort stund, bara sitta på en bänk och andas. Smärtorna har ju varit ganksa tuffa särksilt nu under helgen men redan imorgon är det dags för behandling igen och jag längtar så för jag vet att mycket av smärtorna redan lär lugna sig direkt efter jag kommit hem från behandlingen imorgonbitti. Dock är jag redan lite nervös hur det ska gå under sommaruppehållet när jag knappt klarar 2 veckor emellan tillfällerna nu. Men det löser sig väl eller jag hoppas det. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått fötterna fina inför sommaren.
 
 Haft en kompisträff.
 
 Kom iväg till mormor för liten fika.
 
 Ätit väldigt bra.
 
Försökt hålla humöret uppe trots
all smärta.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0