♥Veckans Stolthet/Glädje v.23♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och denna har verkligen varit både mysig men också tuff vissa stunder där kroppen strejkat rejält. Däremot har ju vädret varit helt magiskt för min del däremot vet jag att många lider i värmen som är nu och att naturen behöver sitt regn. Jag hoppas därför att det snart kommer en dag av regn så naturen inte redan börjar skifta till höstens färger innan vi ens nått juli månad pga torka. Det vore så himla tråkigt om allt det vackra torkar ut nu. Så lite regn skulle verkligen behövas nu även om jag vet att det ställer till det för min kropp. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över dena veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kom iväg på nationalfirande.
 
 Hälsat på min älskade farmor.
 
 Fått besök av Elwii.
 
 Haft extremt bra aptit.
 
Kom iväg på behandlingen.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0