♥Veckans Stolthet/Glädje v.24♥

Hej på er!
 
 Ännu en vecka lider nu mot sitt slut och det är dags att sammanfatta veckan som verkligen varit en berg och dalbana. Den börja ju mysigt med en dag med syrran och några av hennes knattar men redan på kvällen kom smärtan i halsen smygande och till en början trodde jag det var förkylning på ingång. Dock varade smärtan bara ett dygn sen försvann den helt medans andra PEM symtom börja komma istället. Så det vart en rejäl krasch där i början av veckan. Tacksamt nog har tösen varit helt underbar och tagit hand om sin sköra och sjuka moster. Så slapp åtminstone vara ensam dem tuffa dagarna. Men här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Jag har för en gång skull inte frusit.
 
 Haft sällskap och stöd.
 
Tog årets första kvällsdopp igår.
 
 Det efterlängtade regnet kom till slut.
 
Fått se en vacker solnedgång.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0