♥Veckans Stolthet/Glädje v.25♥

Hej på er!
 
Då börjar denna veckan lida mot sitt slut och så även den mysigaste midsommarhelgen jag haft på många år. Det är något speciellt med att fira midsommar med barn än när man firar utan knattar. I år var den fylld av barnskratt och vi var ute större delen av dagarna. Trots att det var 5 barn på besök så kände jag mig så harmonisk inombords. Jag bara njöt och ville typ inte midsommaraftonen skulle ta slut. Det firandet lär jag bära med mig länge. Det finns även andra saker jag är stolt/glad över denna veckan så här kommer dem också. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Vädret har varit så underbart!
 
 Fått bada med Wiirah.
 
Ätit ganska bra trots problem med
halsen/svalget.
 
Kom iväg på sista behandlingstillfället.
 
I veckan kom även lilla P hit 
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0