Nu börjar återhämtningen...

Tjo!
 
Jag börjar sakta återhämta mig efter infektionen jag åkte på förra veckan. Jag är fortfarande medtagen men febern är borta och aptiten har börjat komma tillbaka igen men kan inte äta några större portioner av något utan det blir små portioner för annars får jag så fruktansvärt magkramp. Men jag känner en enorm tacksamhet över att jag tog mig igenom infektionen till slut trots att det var jätte nära att jag fick åka in för jag var såpass dålig. 
 
Nu väntas en lång återhämtning för lilla mig och jag hoppas att jag så småning om lyckas gå upp de kilon jag tappat under senaste månaderna så kanske jag kan klarar nästa infektion lite bättre. Jag fick i alla fall hem min månads leverans av ND i måndags och sen får vi se vad läkaren nästa vecka har för plan. Nu ska jag bädda ner mig under värmefilten här hemma och vila en stund innan jag ska fixa middag. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0