Vården strulade till det igen...

Tjo!
 
Igår hade jag ännu ett läkarbesök och jag tyckte det gick helt okej. Vi gick mest igenom alla mina symtom och ja den listan är ju ganska lång så det tog sin tid. Pappa var med som vanligt vilket jag är enormt tacksam över så han kunde lägga till där jag tappade orden. Jag fick även reda på att jag skulle ta prover och av ren vana fråga jag såklart om jag ska vara fastande och mycket riktigt det skulle jag. Det är tur man har vanan inne att fråga det för annars hade jag inte fått reda på det förrän imorse precis som med u-provet som jag tydligen inte fick lämna då jag hade ansträngt mig med att ta mig dit.
 
Så irriterande att man inte kan få rätt info direkt utan att man ska behöva slösa energi på att ta mig ditt flera gånger ändå hade jag försökt googlat info igårkväll då jag hade på känn att det var något mer som läkaren glömt nämna, men det stod inte något om att jag inte fick anstränga mig däremot inte kissa 4-5 timmar innan jag skulle lämna prov. När jag väl lämna blodproverna nämde sköterskan glatt att jag kunde lämna in en burk imorgon då dem har öppet till 16.00. Problemet är att lab stänger 12 på Fredagar och jag tänker inte gå upp tidigt en dag till. Så den sköterskan måste varit veckovilse. Så får försöka lämna in det på måndag istället och då har jag förhoppningsvis fått återhämta mig lite efter de dubbla vårdbesöket denna veckan. kramiz<3
 
Vart så slut när jag kom hem imorse från vc:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0