♥Veckans Stolthet/Glädje v.10♥

 Hej på er!
 
Då lider denna veckan mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Veckan vart ju allt annat än vad som var tänkt från början då jag åkte på någon slags mini förkylning och därmed fick avboka precis allt. Men trots att ångesten har varit väldigt påtaglig nu när jag varit ensam så har jag klarat mig förvånadsvärt okej ändå. Jag har försökt lägga lite av min lilla energi på något jag gillar att göra själv som att virka eller lägga pussel för att skingra tankarna när det blivit för jobbigt med ångesten. Här kommer fem saker som jag är extra stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått komma ut i solen en stund nu under
slutet av veckan.
 
Haft bra aptit och därmed ätit bra.
 
 Min virkade halskrage är snart klar.
 
Förkylningen blev ganska lindrig.
 
 Äntligen hittat en nd som fungerar 
bra för mig.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0