En fin men också känslosam dag...

Tjo!
 
 Den vackra solen skiner även idag dock har det varit något kallare ute så idag fick i alla fall jag ha en tröja/kofta på mig för att inte frysa. Men ut kom jag då min syster och hennes yngst trollunge titta förbi en sväng. Så det blev en liten tur till kyrkgården för att bland annat titta till farfars grav och sen gick vi till farmor på äldreboendet och hälsa på henne en stund. Det var en så värdefull stund för oss även om hon är väldigt borta i huvudet nu så finns det saker som aldrig tycks förändrats och det är hennes glädje av att se oss barnbarn och barnbarnsbarn och framförallt få känna våra varma kramar. Den kärleken❤❤
 
Men det är inte lätt att hålla tillbaka tårarna att se någon man haft så nära inpå livet tyna bort. Farmor är ju den som alltid ställt upp och tagit hand om oss barnbarn när det behövts och den som tagit med oss till ön när pappa inte kunnat åka ut. Varje gång vi åker ut till ön nu känner jag en enorm saknad och sorg över att hon inte kan vara med där ute särskilt när man vet hur mycket hon vill dit. Det gör så förbannat ont i hjärtat av att se henne lida så. Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0