Idag ska jag bara gråta ut...

Tjo!
 
 Idag är panikångesten och oron inför framtiden extremt tuff och helt ärligt hade jag nog bara velat hoppa över dagar som dessa när känslorna rinner över en men det är ju inte riktigt så verkligheten fungerar. Så jag har fått plåga mig upp för att försöka få i mig lite föda mellan alla tårar. Kroppen däremot känns okej just nu i alla fall, har inte alls super ont för en gång skull. Men det kommer ändå få bli en lugn dag här hemma och det känns faktiskt bra även om det såklart är trist att behöva känna sig gråtfärdig hela tiden. Men jag vet också att får jag bara släppa ut allt brukar det kännas lättare efteråt. Idag får det vara en riktigt gråtdag för mig så hoppas jag att morgondagen känns lite lättare inombords. kramiz<3
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Annica

Ibland får man ha sina gråtdagar o bara släppa allt. Här kommer det styrkekramar fast långt efteråt. Kanske hjälper lite ändå 🥰 i efterhand
Såg nu att du oxå levt med ME i många många år. 🥵
Man får ta en dag i taget 🥰

Svar: Åh tack! Jag tror det är jätte viktigt att man låter sig själv vara ledsen och känna sorg då och då så man får ur det istället för att det blir som en tung ryggsäck.




Ja det är gått många år nu sen jag insjukna och även sen jag fick diagnoserna ställda. Man tar verligen en dag i taget och ibland bara en stund i taget. Många kramar<3
♥JèÑnIèY♥

2023-05-22 @ 19:24:34
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0