Lika tufft varje gång det blir såhär...

Hej!
 
 Idag har jag verkligen haft en lång och tuff dag med svåra smärtor. Var ju uppe tidigt imorse för att följa med min mamma till tandläkaren då hon var tvungen att ha med sig någon ifall hon skulle må dåligt efteråt men det gick super bra för henne. Dock mådde jag allt annat än bra i kroppen efter gått upp så tidigt, dels får jag ju sånt extremt illamående men framåt lunch började även mina smärtor eskalera rejält. Jag fick som frossa ända in i benmärgen och den smärtan kan jag inte ens beskriva men det gör så fruktansvärt ont ändå känner jag inte att jag liksom fryser. jätte skum känsla/smärta! Så har nog PEM efter all ansträngning senate dagarna.
 
Så nu väntar jag på att pappa kan köra hem mig efter att vilat hos dem ett par timmar medans pappa var på jobbet. Jag vill verkligen bara hem till min egna säng nu annars hade nog pappa helst velat ha kvar mig hos dem tills jag mådde lite bättre. Men jag trivs bättre hemma i min lägenhet där grannarna är lite mer tysta av sig särskilt om nätterna. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0