Njuter av värmen på ön...

Tjo!
 
 Igår kom vi ut till älskade ön och det må regnat hela vägen ut men när vi väl hade packat in och landat ute på landet kom solen fram en stund. Vilket var underbart för då kunde lilltösen som vi hade med oss ut få leka av sig litegrann och utforska. Det var första gången som hon åkte med ut alldels själv så första natten var rätt tuff men jag tror att nattningen redan ikväll kommer gå betydligt mycket bättre nu när hon vet rutinerna och framförallt att jag alltid finns nära. 
 
Idag och resten av helgen sägs det att vädret ska vara helt magiskt och jag är så glad att det börjat bli lite varmare ute så jag slipper bära flera lager med kläder. Nu kan jag gå ut i mjukiskläderna utan att frysa som tusan och bara kunna njuta av all fågelkvitter. Lilltösen lever loppan här ute på ön kan jag säga. Det är vattenlek, öva på rocka rockring, bara gosa i solstolen, leka tjuv och polis med morbrors gamla polisgubbar ändå har hon bara varit här ute i lite mer än ett dygn än så länge. Denna helgen kommer nog bli helt fantastisk! kramiz<3
 
 
 
Fått i uppdrag av tösen att gömma brottslingen i leken
(gubben vid pekfingret):
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Annica

Åh så härligt för dig 🥰

2023-05-22 @ 19:12:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0