Rejält öm efter behandlingen...

Tjo!
 
Idag var det återigen dags för behandling för min del och själva vårdbesöket gick hur bra som helst. Däremot började jag få extremt ont ca 2 timmar efter jag hade kommit hem förut. Det gjorde tyvärr att jag fick ändra mina planer för dagen men det är så det blir emellanåt. Jag tog mig en lång vilostund direkt efter lunchen och ni anar inte hur många måltider jag lyckats få in idag när aptiten trots värken varit på topp. Nu blir det ännu mer vila för mig fram till att Semi 1 av Eurovision börjar vid 21.00 och jag hoppas verkligen jag orkar hålla mig vaken så jag får se Loreen.  Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0