Rosa lugn...

Hej!
 
 Vädret ute levererar fortfarande även om vinden är lite kylare nu än den var förra veckan. Idag känner jag mig betydligt gladare och det gjorde verkligen nytta att få gråta ut i tisdags och bara släppa ut alla känslor. Jag har under denna dag även lyckades ringa mina viktiga samtal som jag kämpat med ett par dagar nu då personerna varit svåra att få tag i. Det stillade min oro en aning även om vissa saker fortfarande är ganska oklara men hoppas få mer svar nästa vecka. 
 
Nu blommar bergskörsbärsträdet här utanför där jag bor. Det trädet blomma alltid lite senare än de övriga körsbärsträden här omkring. Lite oklart varför men oavsett jag älskar verkar dess färg och skulle lätt vilja ha ett sådant träd i trädgården på ön. Men tyvärr har jag inte lyckats övertala pappa till det riktigt än, dock kommer jag nog få igenom det tillslut. Det är ju ändå ROSA blommor något vi både älskar. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0