Snart tillbaka på ön igen...

Hej!
 
 Efter en otroligt lugn helg och måndag så är det nu dags att börja packa klart inför att åka ut till ön imorgon förmiddag. Det är så mycket man måste komma ihåg att ta med sig som kronisk sjuk när man åker iväg Det är allt annat än kläder som prioriteras i min packning kan jag lova. Jag är glad om jag får plats några enstacka extra plagg när mediciner och hjälpmedel är nedpackat. Som tur har jag oftast extra plagg kvar i garderoberna på de platser jag ser som mina extra "hem". 
 
Men jag ser framemot att få komma ut till ön igen och bara njuta av naturen och förhoppningvis kommer lite värme tillbaka igen efter några svala dagar med både regn och blåst. Om inte är det mysigare att vara där ute när det regnar än här i stan dessutom får jag lite sällskap också. Vilket jag behöver för att få bolla lite tankar med min far. Kramiz
 
 Så här såg det ut sist jag var på ön men det borde ju vara grönt även på åkern nu får man hoppas. 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0