♥Veckans Stolthet/Glädje v.18♥

Hej på er!
 
 Så börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och ja denna har väl inte varit den bästa för mig. Jag har känt mig otroligt stressad och orolig större delen av veckan då vården strulat angående min remiss fortfarande så det är inte förrän nu under helgen som jag kunnat slappna av och fått en paus till att återhämta mig. Måste ändå säga att trots att jag varit lite ensam i helgen så har jag verkligen njutit av lugnet och värmen från solen via balkongen. Jag behövde bara få vara en stund och ladda mentalt inför kommande veckan som förhoppningsvis blir något bättre och roligare. Men här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna tuffa veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Pappa tog med mig på en utflykt.
 
Fått känna solens varma strålar.
 
 Orkat pyssla med min bullet journal lite.
 
Tog mod till mig att ringa jobbiga
samtal.
 
♥ Ätit fantastiskt bra under veckan.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Annica

Vad du är bra på att skriva vad dom varit bra i veckan. 🥰

Svar: Tack, jag älskar göra dessa söndags inlägg det ger mig så mycket glädje mitt i allt det tuffa. Det händer ganska ofta att jag kollar tillbaka på de äldre inlägg särskilt dagar när jag känner mig ledsen.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2023-05-22 @ 19:18:13
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0