♥Veckans Stolthet/Glädje v.19♥

Hej på er!
 
Så börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och denna har minst sagt varit fantastiskt fin. Jag har haft så många stunder denna veckan där jag känt sånt lyckorus att jag fått glädjetårar på kvällen. Jag är verkligen så tacksam att ha så otroligt fina människor runt mig som vet när jag behöver en paus i naturen eller en liten utflykt. Får nästan tårar av att bara skriva dessa rader. Kan lätt säga att denna veckan har nog varit den bästa hittills i år. Wow alltså! Här kommer fem stunder jag lär bära med mig lite extra i hjärtat. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kom ut på en liten picknick med familjen.
 
Haft besök av min vän från GBG.
 
 Träffat min älskade farmor en stund.
 
Orkat virka en stund.
 
I fredags kunde jag äntligen skippa både tröja och
jacka för första gången i år.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0