♥Veckans Stolthet/Glädje v.20♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och denna har verkligen varit helt fantastisk på så många sätt. Dels har väder varit väldigt fint särskilt nu under lång helgen som jag spenderade ute på ön, men jag har också haft många stunder av skratt tillsammans med lill tösen som varit här. Min kropp har varit någorlunda stabil under veckan trots att vissa dagar varit lite tuffare än andra och det får man väl ändå vara glad över att man fått mått okej. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Lilla M har varit hos mig och på ön.
 
♥ Fotat blommande äppel och päronträd.
 
 Njutit av värmen.
 
Ätit så mycket god mat.
 
Besökt slottet en sväng för att köpa säsongskort
för parkeringen där.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0